Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh

Hidup saya ini merupakan kisah yang terakam detik-detik sebuah memori sunyi, di dalamnya saya susuri dengan menanti harapan sehingga berlalu segala impian...

Sunday, September 28, 2008

meeting



Semalam, meeting BMH hari Sabtu, 27/9/08 di Bar Smith Library membincangkan agenda pembahagian tugas-tugas committees, planning for next BMH iaitu BMH ke10 dan seterusnya juga perancangan, hala tuju BMH untuk tahun depan dan lain-lain perkara yang berbangkit. Seperti biasa sisters hanya saya dan nurul tapi nurul tak datang jadi saya seorang je semalam. dari kiri Muhammad Shah, bekas Pengarah BMH, baru diserahkan jawatan kepada Pengarah yang baru minggu lepas, Azam, Fahmi, Ihsan, Arif, Wan Aizat selaku Pengarah BMH yang baru, Bukhari dan saya(handphone kelabu kecik atas meja tu sebagai wakil, hehe) Alhamdulillah dapat lagi saya hadir meeting untuk BMH walaupun hanya ada beberapa siri meeting selepas ini sebelum pencen dan balik ke Mesia namun gembira sekali dapat memberikan sedikit pandangan dan effort walau saya tak dapat sumbang banyak mana pun, sekadar yang termampu dengan daya yang diberikan Allah. Insyaallah semoga Allah memudahkan segala urusan, amiin..

No comments: