Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh

Hidup saya ini merupakan kisah yang terakam detik-detik sebuah memori sunyi, di dalamnya saya susuri dengan menanti harapan sehingga berlalu segala impian...

Monday, September 15, 2008

mengapa?

Akak, nape takleh buka blog? emm biasa kedengaran soalan tu, jawapan yang saya beri selalunya sebab tak update atau under construction... emm benar jawapan tu namun memori yang ada di dalam blog itu terlalu menyedihkan membuatkan saya ambil keputusan membuka laman baru yang memang telah tersedia untuk saya, agar lebih bebas membicarakan apa yang dirasa dalam hati, apa yang difikir akal, apa yang ditaip oleh jari jemari tanpa sebarang prejudis dan sangka-sangkaan... segala apa yang tulis dalam blog ni adalah nukilan hati bicara secawan kopi semata-mata jadi tiada kaitan dengan yang hidup, yang mati atau yang tengah baca sekarang ni...


Dalam lipatan memori...

oleh,
kuekeoat

No comments: