Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh

Hidup saya ini merupakan kisah yang terakam detik-detik sebuah memori sunyi, di dalamnya saya susuri dengan menanti harapan sehingga berlalu segala impian...

Wednesday, May 6, 2009

pegi cc

sekarang kat cc, sebab apa? sebab takde internet kat umah... actually bukan sekadar cc lebih pada cc untuk online games purpose.. huhu rasa payah sebab ye la selama ni internet kat umah tapi skrg takde so kena la bersusah skit nak pi cc tapi sebab kadang2 otak ni hanya aktif waktu malam so efisiennye waktu malam juga.. dah lama tak masuk cc so ada kesempatan masa ni.. sambil godek2 internet.. sempat gak main online game.. pilih je la yang mana bes hahaha.. dah lama tak main online game ni.. rasa bes jugak, haha.

tengah2 main ni pandangla kiri kanan tempat duduk.. uuiihhh sume lelaki, kita sorang je perempuan yang main, tapi mujur ada 2 orang ousmates yang ada sekali, godek2 internet gak.. erm sambil 2 tu sembang2 gak dengan kakak2 adelaide yang dirindui, ngan adik bongsu tersayang saya ni, sembang dengan adik encem saya jugak.. tanya khabar, minta nasihat sambil2 tu, sms dgn kawan yg bagi msg tanyakan kahbar berita... erm rasa hepi skit (time pi cc ni le time tu deme nak tanya, time saya dok sorang2 kat umah, takde sape lak nak sms, hahah=p)

so tu je setakat apa yg saya buat untuk malam ni.. sekian terima kasih

1 comment:

ihsan_huhu said...

fullamak main dota ke? kl jumpe adik aku kem slm r