Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh

Hidup saya ini merupakan kisah yang terakam detik-detik sebuah memori sunyi, di dalamnya saya susuri dengan menanti harapan sehingga berlalu segala impian...

Monday, October 20, 2008

Abes...


Alhamdulillah baru lepas abes kelas Comtemporary Social Issues, lega hati saya bila dah abes perbentangan saya tajuk Social Capital and Community Development, alhamdulillah, abes satu presentation lagi. emm sempat la pulak bergambar-gambar tadi.. emm ye la lagi 2 minggu je kelas ni nak abes so terasala aura hampir nak habis semester ni yang bermaksud hampir menuju hujung pengajian saya di sini, insyaAllah.
pas abes kelas je terus pergi kat computer lab sebab nak hantar slides show yang dah di present tadi kat pensyarah. sambil tunggu computer log on Kim menegur camne presentation tadi, sbb dia pun present gak tapi group satu lagi, sambil tu dia bagi saya macam2 untuk dimakan, alhamdulillah ada makan.. seharian kat uni.. ni tak balik lagi dah kul 10 dah ni.. waktu Kim bagi all the biskuts tu saya tgk ingredient dia sbb takut tak halal, dia heran lalu bertanya..(dalam bhs Inggeris la, dia orang Korea) eh awak diet ke? takkan la? sambil dia mengunyah biskut sebab lapo.. saya tergelak cepat2 geleng.. diet?? haha.. awak tak nampak lengan saya yang kurus ni? hahaha tergelak die.. haa sebab saya nampak la saya tanya.. takkan la diet sebab dah kurus.. tergelak besar die gelakkan saya.. amboi.. sukanyer.. gelakkan orang..~~ pastu dia buat keje die.. saya pun buat keje... ^-^

No comments: