Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh

Hidup saya ini merupakan kisah yang terakam detik-detik sebuah memori sunyi, di dalamnya saya susuri dengan menanti harapan sehingga berlalu segala impian...

Friday, December 5, 2008

ai.. se.. men...

alhamdulillah.. siap juga project akhir yang selama ni kami bertungkus lumus menyiapkannya hampir 2 bulan lamanya.. rangkak demi rangkak akhirnya siap juga walaupun chee chung mengorbankan separuh rambutnya (sebab dia selalu garu kalu pening kepala fikir), walau saya hampir muntah2 buleh kata setiap kali membuat project ni, bukanlah sebab saya mengandung memandangkan saya masih lum kawen tapi sebab tak makan dari pagi hingga ke malam, walau yusodinee selalu tak datang sebab berhalangan kerenah anaknya dan suaminya yang bekerja, dan jude yang sepatutnya tak buleh ambil subjek ni sebab dia dah pakar dalam design in flood and drainage systems, instead dia bekerja di Onkaparinga City Council so dia terkeluar dari subjek ni tapi sebab dia tahu kami ni sume amatur, dia tolong la dengan memberi sample projectnya dahulu sebagai rujukan, alhamdulillah..

saya ingat kan dah selesai, rupanya masih ada kerja yang perlu saya buat.. iaitu, huuuuuu aisemen saya kena buat balik.. sebab jawapan yang saya beri tidak menepati kehendak soklan...waaaa buatla sampai ini ari.. insyaAllah by 11.45 malam dah hantar.. caiyokk yati, caiyokk!! ^-^!~~

No comments: