Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh

Hidup saya ini merupakan kisah yang terakam detik-detik sebuah memori sunyi, di dalamnya saya susuri dengan menanti harapan sehingga berlalu segala impian...

Monday, December 1, 2008

menu arini

arini ke mawson lakes lagi.. kat mana lagi kalu Project Room Bangunan H, Water Engineering, UniSA Mawson Lakes yang lengang dan sunyi tu... so sebelum pergi ke mawson saya main masak2 sebab nanti sampai sana takde makan, lapo!! ermmm arini saya masak sambal ikan bilis bersama telur goreng untuk chee chung dan saya.. pastila ada untuk housemates tersayang.. kak yana lak posa... dah Zulhijjah kan.. so saya yang tak posa2 lagi ni.. alasan sebab tak sahur dan lambat buka sebab maghrib kul 8.15... huu mmg baiiikk punya alasan, ade ke buleh beralasan seperti itu... eerrmm sgt bermuhajadah untuk posa di musim summer ni.. ish2 takleh jadi kahmis ni kena posa ni.. hiii


so ni la sambal ikan bilis yang masak tadi.. emm saya buat agak kering sebab nnt bawak bekal takdela tertumpah2 dalam bag pack saya yang banyak berjasa ni.. sampai nak terkoyak2 dah.. takpe beg takpe. bertahann skit lagi sebulan je.. apa yg tak penah saya sumbat dalam beg ni.. baju, makanan aka nasi, sebuku roti, seliter air (tak minum pon!!), coklat, potato chip, doritos) laptop, lotion muka n body, al quran, buku2, kertas2, kamera, floss gigi, ubat gigi n berus gigi, lip bum, kunci umah, wallet, duit2 syiling dan segala resit2 yang bersepah2 dalam beg ni..
jadi saya letak elok2 agar tak tertumpah.. emmm bau dia wangi, sedapnyer!! huuu lapo la pulak...

No comments: