Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh

Hidup saya ini merupakan kisah yang terakam detik-detik sebuah memori sunyi, di dalamnya saya susuri dengan menanti harapan sehingga berlalu segala impian...

Friday, January 2, 2009

entah...

... hati saya mengetus. sejak seminggu ni, terasa seperti... entah!! tak tau nak cakap.. blog pun tak update, buken le saje tak update tapi mmg tak tahu nak tulis ape, sama ada terlalu banyak nak cakap sampai tak tertulis atau memang takde bende yang nak ditulis!! dua perkara tu je selalu happened kalu blog bersawang.. at least lebih cantik dari sarang spiderman, dia tak bersawang atau terbiar seperti umah hantu.. or lebih tepat umah tinggal. saya rasa mungkin sebab excited nak balik mesia atau sedih nak tinggalkan adelaide jadi perasaan pun campur baur. gembira balik mesia sebab dapat jumpa insan2 yang kita sayang, sedih sebab nak tinggalkan insan2 yang kita sayang kat adelaide. entahla.. memang tak tau nak tulis ape dah.. cuma nak ucap

Salam Maal Hijrah 1430H dan Selamat Tahun Baru 2009.

ps: kepada diri saya, terasa diri semakin tua dengan umur yang bertambah, jadi.. banyak2kan la amal ibadah, senang cakap, tapi susah nak buat. entah.. tetiba tulis blog ni tup2 meninggal.. sape tau? pastu apa nak jawab kat Allah nanti.. herrmm??? errr....

No comments: