Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh

Hidup saya ini merupakan kisah yang terakam detik-detik sebuah memori sunyi, di dalamnya saya susuri dengan menanti harapan sehingga berlalu segala impian...

Tuesday, November 18, 2008

nak balik...


Jam dah menunjukkan pukul 9.45 malam... saya masih memandang keyboard laptop dengan pandangan kosong... heerrmm.. berada di dalam "twilight zone mood" menjadikan saya seperti kaku, beku, baca penulisan sendiri pun hambar, busan.. mungkin sebab rasa nak balik mesia sangat kot, dengar budak2 sini dah ramai yang balik mesia.. sedang kaki masih memijak karpet hijau di rumah bernombor 125, brooklyn park ni..

errrmm mungkinla kot.. besnyer dapat jumpa balik insan-insan tersayang yang sangat-sangat saya rindu.. tak sabar rasanya nak jumpa.. ermm camtu saya kena cepat abeskan project dan aisemen saya tu.. huu apsal la jari jemari saya ni berat na nak menulis aisemen yang hnya berjumlah 2500 perkataan.. insyaAllah yati, ko buleh buat.. jangan lemah semangat.. Allah ada... yang sentiasa ada melihat saya.. setia bersama saya setiap saat dan masa.. Ya Allah tolongla aku ya Allah, sungguh berat ku rasakan sekarang..

huuuu, nak balik....=( sob sob...

No comments: