Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh

Hidup saya ini merupakan kisah yang terakam detik-detik sebuah memori sunyi, di dalamnya saya susuri dengan menanti harapan sehingga berlalu segala impian...

Friday, November 28, 2008

masak ekspress

Waaa, tadi baru member group merangkap "boy fren" saya sepanjang pengajian kat sini, chee chung bagitau saya kena pegi mawson.. tak jadi ke city.. huuu mawson?? hii jauhnya.. sekarang dah kul bape, 4 petang.. entah balik kul bape ni.. gulp, astghfirullah bila ingat balik, rasa trauma kalu balik malam2 dari mawson.. chee chung ni..nama je "boy fren".. tapi tak sensitif lansung, balik dari campus ke stesen ketapi still saya jalan sorang2, takde pun dia teman.. huu takutnya.. Allah je tahu.. dia tu sampai apartment, apa lagi tido laa.. saya ni yang masih terkial-kial balik umah sampai kul 12 malam...



so hasilnya ayam goreng pandai dan kepah berkuah cili.. emm yummy!! lapo-lapo...
sila makan adik-adik, kakak abang, uncle aunty, pakcik makcik, emm sedap ni..... ^-^

No comments: